Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredrik Ericsson har omkommit på K2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fritzan" data-source="post: 1170665" data-attributes="member: 10319"><p>RIP my friend. En liten historia om Frippe. När jag spenderade min första av två säsonger så flyttade Frippe in i vår lya på 25kvm där vi då blev fyra som delade. Han åkte skidor om dagarna och flippade burgare om nätterna för att ha råd med sin hobby. Toppenkille som var oerhört seriös. Jag älskar skidåkning men kom aldrig i närheten av hans standard. När jag skulle åka poubellen på Grand montets lånade han motvilligt ut sitt rep. Nu vet jag varför. Men då var jag en oerfaren knutte. Rep är vikitga och man måste veta vad dem varit med om. När jag hörde denna fruktansvärda nyhet ställde sig håren på mina armar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fritzan, post: 1170665, member: 10319"] RIP my friend. En liten historia om Frippe. När jag spenderade min första av två säsonger så flyttade Frippe in i vår lya på 25kvm där vi då blev fyra som delade. Han åkte skidor om dagarna och flippade burgare om nätterna för att ha råd med sin hobby. Toppenkille som var oerhört seriös. Jag älskar skidåkning men kom aldrig i närheten av hans standard. När jag skulle åka poubellen på Grand montets lånade han motvilligt ut sitt rep. Nu vet jag varför. Men då var jag en oerfaren knutte. Rep är vikitga och man måste veta vad dem varit med om. När jag hörde denna fruktansvärda nyhet ställde sig håren på mina armar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredrik Ericsson har omkommit på K2
Tillbaka
Topp