Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredrik Sträng mot K2:s topp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evol1" data-source="post: 1157706" data-attributes="member: 82699"><p>Det här verkar asballt!</p><p>Att K2 är "the TOP of the tops" känner väl alla till!?</p><p>Att Fredrik dessutom gör det för barns skull gör ju inte det hela sämre.</p><p>Sjäv har jag just börjat fundera över ett alldeles nytt eget äventyr.</p><p>En blind gubbe , samt en snubbe utan ben har bestigit Mount Everest, en kåt syrian har korsat Anderna på en groda! Och Jan Evolsson har skrämt iväg ett vildsvin ifrån tomten. Jag ska dock bli den första som VERKLIGEN utmanar naturlagarna! Jag tänker nämligen bli den förste matmissbrukaren som dessutom är pårökt utav gräs under hela expeditionen står på K2`s top o bara gliiider, hur coolt är inte det? (utan "extra" syrgas). Jag kommer förövrigt rocka loss med några balla citat av Peter Tocsh King Yellowman och gamle BOb Marley, tex, Rastamen vibration maan, possitive när jag står på toppen. Vi ses på där Freddan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evol1, post: 1157706, member: 82699"] Det här verkar asballt! Att K2 är "the TOP of the tops" känner väl alla till!? Att Fredrik dessutom gör det för barns skull gör ju inte det hela sämre. Sjäv har jag just börjat fundera över ett alldeles nytt eget äventyr. En blind gubbe , samt en snubbe utan ben har bestigit Mount Everest, en kåt syrian har korsat Anderna på en groda! Och Jan Evolsson har skrämt iväg ett vildsvin ifrån tomten. Jag ska dock bli den första som VERKLIGEN utmanar naturlagarna! Jag tänker nämligen bli den förste matmissbrukaren som dessutom är pårökt utav gräs under hela expeditionen står på K2`s top o bara gliiider, hur coolt är inte det? (utan "extra" syrgas). Jag kommer förövrigt rocka loss med några balla citat av Peter Tocsh King Yellowman och gamle BOb Marley, tex, Rastamen vibration maan, possitive när jag står på toppen. Vi ses på där Freddan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredrik Sträng mot K2:s topp
Tillbaka
Topp