Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride testar: Lavinappar, del 1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 1184250" data-attributes="member: 45343"><p>Att ni skulle komma fram till något annat än rekommendationerna från Kanada har jag svårt att se, kanske jag är trångsynt. Men jag tycker det är synd att man inte direkt gjort ett komplett test/rapport angående era slutsatser. Nu är det risk att det får en spridning att man kan använda dessa "appar", eftersom det ni gör att ni sätter en "reklam"-fokus på dessa, när man generellt redan har "vissa" problem med att få skidåkare att använda en lavinsändare....vi får hoppas på det bästa. Självklart är jag för ny teknologi men i det här fallet håller jag verkligen med kanadensarnas sista rekommendation - vilket även är viktigt för en sida som FR.se!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 1184250, member: 45343"] Att ni skulle komma fram till något annat än rekommendationerna från Kanada har jag svårt att se, kanske jag är trångsynt. Men jag tycker det är synd att man inte direkt gjort ett komplett test/rapport angående era slutsatser. Nu är det risk att det får en spridning att man kan använda dessa "appar", eftersom det ni gör att ni sätter en "reklam"-fokus på dessa, när man generellt redan har "vissa" problem med att få skidåkare att använda en lavinsändare....vi får hoppas på det bästa. Självklart är jag för ny teknologi men i det här fallet håller jag verkligen med kanadensarnas sista rekommendation - vilket även är viktigt för en sida som FR.se! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride testar: Lavinappar, del 1
Tillbaka
Topp