Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride undrar: Vad vill du läsa om i sommar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1190491" data-attributes="member: 45951"><p>Tyckte greenerna där nere var lite så där. Fairways snea. Banan överlag var trång och knixig. Och korven var kall. Inget som gynnar mig och min mäktiga drive. Träna närspel känns lite grann som att åka Telemark. Jobbigt, onödigt och svårt att motivera om någon frågar vad man håller på med.</p><p></p><p>Med det sagt, I will have my vengance! In this life, or the next!</p><p> [USER=49358]@PNyberg[/USER]</p><p></p><p>Två stycken bor ju i närheten av där universums mitt låg en gång. En bor i Norge (VARFÖR!?) och en bor i närheten av Åre bike park (köper den). Bara å dra ett sträck till mitten? Typ Mjölby...</p><p></p><p>Ps. Det sörmländska vansinnet kommer bli stoppat i en säck och bli bjudet på en åktur. On is shit. Like Donkey Kong. Jag paxar</p><p> [USER=33485]@Jarle[/USER] som caddie. HAN BAR SÅ JÄVLA MYCKET FÖRRA ÅRET! =)</p><p></p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER]</p><p> [USER=58728]@simon_tjernstrom[/USER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1190491, member: 45951"] Tyckte greenerna där nere var lite så där. Fairways snea. Banan överlag var trång och knixig. Och korven var kall. Inget som gynnar mig och min mäktiga drive. Träna närspel känns lite grann som att åka Telemark. Jobbigt, onödigt och svårt att motivera om någon frågar vad man håller på med. Med det sagt, I will have my vengance! In this life, or the next! [USER=49358]@PNyberg[/USER] Två stycken bor ju i närheten av där universums mitt låg en gång. En bor i Norge (VARFÖR!?) och en bor i närheten av Åre bike park (köper den). Bara å dra ett sträck till mitten? Typ Mjölby... Ps. Det sörmländska vansinnet kommer bli stoppat i en säck och bli bjudet på en åktur. On is shit. Like Donkey Kong. Jag paxar [USER=33485]@Jarle[/USER] som caddie. HAN BAR SÅ JÄVLA MYCKET FÖRRA ÅRET! =) [USER=13861]@Glisseur[/USER] [USER=58728]@simon_tjernstrom[/USER] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride undrar: Vad vill du läsa om i sommar?
Tillbaka
Topp