Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards 2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stephmeister" data-source="post: 1181614" data-attributes="member: 138900"><p>Jag har sett flera bidrag till freeride video awards som överstiger maxgränsen gällande videolängd (5 min) tex ett klipp på 5.35 "there and back". Är dessa borttagna från tävlingen?</p><p>Det borde även vara en spärr inlagd som gör att det inte går att ladda upp klipp längre än 5 minuter till tävlingen, eftersom dessa inte är kvalificerade att delta. </p><p>Jag tycker även att ogilla knappen ska tas bort och att man bara kan välja att trycka på gilla knappen eller att man avstår. Ogilla knappen ger bara dålig stämning. </p><p>Får samma användare lägga upp flera klipp i samma deltävling? Vi har nämligen Christer_H som har lagt ut 2 klipp till den första deltävlingen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stephmeister, post: 1181614, member: 138900"] Jag har sett flera bidrag till freeride video awards som överstiger maxgränsen gällande videolängd (5 min) tex ett klipp på 5.35 "there and back". Är dessa borttagna från tävlingen? Det borde även vara en spärr inlagd som gör att det inte går att ladda upp klipp längre än 5 minuter till tävlingen, eftersom dessa inte är kvalificerade att delta. Jag tycker även att ogilla knappen ska tas bort och att man bara kan välja att trycka på gilla knappen eller att man avstår. Ogilla knappen ger bara dålig stämning. Får samma användare lägga upp flera klipp i samma deltävling? Vi har nämligen Christer_H som har lagt ut 2 klipp till den första deltävlingen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards 2013
Tillbaka
Topp