Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackep" data-source="post: 1159044" data-attributes="member: 51528"><p>Idag 16:36 Av: RantiZ</p><p>ärligt talat så tycker jag att winterland inte var värdig att vinna. av finalbidragen var det den sämsta redigerade filmen </p><p></p><p>Jag förstår precis hur du menar, jag håller med dig, vi var snäppet sämre på filmningen och redigeringen men det var vi medvetna om så jag försökte göra en film med så mycket känsla i som möjligt, och otroligt nog så räckte det hela vägen! =) Tycker att alla bidrag var helt sinnessjukt bra och enligt mig så kunde vinsten gått till vilket annat bidrag som helst! Helt otroligt hög klass på filmerna! :D Tack så mycket alla som röstade och hoppas vi syns på Winterjam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackep, post: 1159044, member: 51528"] Idag 16:36 Av: RantiZ ärligt talat så tycker jag att winterland inte var värdig att vinna. av finalbidragen var det den sämsta redigerade filmen Jag förstår precis hur du menar, jag håller med dig, vi var snäppet sämre på filmningen och redigeringen men det var vi medvetna om så jag försökte göra en film med så mycket känsla i som möjligt, och otroligt nog så räckte det hela vägen! =) Tycker att alla bidrag var helt sinnessjukt bra och enligt mig så kunde vinsten gått till vilket annat bidrag som helst! Helt otroligt hög klass på filmerna! :D Tack så mycket alla som röstade och hoppas vi syns på Winterjam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp