Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackep" data-source="post: 1159057" data-attributes="member: 51528"><p>Idag 16:57 Av: RantiZ</p><p></p><p>känns bara som att det var musiken som var "känslan" i filmen. sen så försa du dig lite där, hur fan kunde du vet att alla bidrag var bra redigerade innan du hade sett dem? och då gick du på känslan istället</p><p></p><p>Jag respekterar vad du tycker och tänker, smaken är som baken =)</p><p>Jag hade självklart inte sett de andra bidragen men jag visste ingefär vilka som skulle delta och vilka kapaciteter och förutsättnigar dom har, sen kollade jag på våra klipp och insåg att vi kommer inte komma långt på bara filmningen, jag tänkte att jag kan satsa mer på åkarglädje och känsla och försöker lägga fokus på hur kul vi har då vi åker <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackep, post: 1159057, member: 51528"] Idag 16:57 Av: RantiZ känns bara som att det var musiken som var "känslan" i filmen. sen så försa du dig lite där, hur fan kunde du vet att alla bidrag var bra redigerade innan du hade sett dem? och då gick du på känslan istället Jag respekterar vad du tycker och tänker, smaken är som baken =) Jag hade självklart inte sett de andra bidragen men jag visste ingefär vilka som skulle delta och vilka kapaciteter och förutsättnigar dom har, sen kollade jag på våra klipp och insåg att vi kommer inte komma långt på bara filmningen, jag tänkte att jag kan satsa mer på åkarglädje och känsla och försöker lägga fokus på hur kul vi har då vi åker :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp