Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 1159116" data-attributes="member: 54672"><p>Måste ju trycka in min åsikt lite känner jag. Jag förstår inte vad folk menar med att winterland har mer skidglädje än videography? Visst låten är kanske lite gladare och dom har tagit med vissa pepsodentleenden men det är väll ändå känslan man får när man ser filmen som skapar glädjen inom än själv, eller? jag har iallafall gåshud under hela videography just för att den är så jävla ''vacker'' och proffsigt gjord, det är gal1. Håller med föregående att man borde ha någon form av dommarpanel antingen med pro's eller med lokala freeride haschare som tex. när ni recenserade filmer för ett tag sen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 1159116, member: 54672"] Måste ju trycka in min åsikt lite känner jag. Jag förstår inte vad folk menar med att winterland har mer skidglädje än videography? Visst låten är kanske lite gladare och dom har tagit med vissa pepsodentleenden men det är väll ändå känslan man får när man ser filmen som skapar glädjen inom än själv, eller? jag har iallafall gåshud under hela videography just för att den är så jävla ''vacker'' och proffsigt gjord, det är gal1. Håller med föregående att man borde ha någon form av dommarpanel antingen med pro's eller med lokala freeride haschare som tex. när ni recenserade filmer för ett tag sen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp