Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davidson" data-source="post: 1159129" data-attributes="member: 60783"><p>Igår 19:08 Av: pIsraelsson </p><p>"nästan alla klipp från samma hopp: ingen variation."</p><p></p><p>aendrew: </p><p>Har du provat på att bo och åka i Skellefteå någon gång? Med våra förutsättningar och grejer? </p><p>Tänk dig, hoppet som är med på rätt många klipp är i princip byggt på böner och handskottning. Railsen i filmen är så gott som privat svetsade. Man kan säga att vi som åker i filmen har byggt upp våran park i en backe som knappt är lika lång som Åres barnbackar. </p><p></p><p>No offence</p><p></p><p>MAn ska vara glad om snön ens kommer NER till marken innan den smälter...</p><p>Sen skrev Nic-e en bra sak, utan riktiga domare räcker det med att man har mycket kompisar på freeride. Då röstar de flesta på sin kompis bidrag och på så vis får den filmen mest röster..</p><p></p><p>Sen kan jag bara säga att videography fick mig att sjkuta i hölstret av åkpepp så att säga att det inte fanns åkarglädje eller känsla i den är som att säga att Reinfeldt är bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davidson, post: 1159129, member: 60783"] Igår 19:08 Av: pIsraelsson "nästan alla klipp från samma hopp: ingen variation." aendrew: Har du provat på att bo och åka i Skellefteå någon gång? Med våra förutsättningar och grejer? Tänk dig, hoppet som är med på rätt många klipp är i princip byggt på böner och handskottning. Railsen i filmen är så gott som privat svetsade. Man kan säga att vi som åker i filmen har byggt upp våran park i en backe som knappt är lika lång som Åres barnbackar. No offence MAn ska vara glad om snön ens kommer NER till marken innan den smälter... Sen skrev Nic-e en bra sak, utan riktiga domare räcker det med att man har mycket kompisar på freeride. Då röstar de flesta på sin kompis bidrag och på så vis får den filmen mest röster.. Sen kan jag bara säga att videography fick mig att sjkuta i hölstret av åkpepp så att säga att det inte fanns åkarglädje eller känsla i den är som att säga att Reinfeldt är bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp