Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 1159146" data-attributes="member: 49616"><p>Kul att se hur dåliga förlorare vissa är. Roliga argument också, "man behöver bara många vänner", så ni som i stort sett är antingen semi-proffs eller proffs har alltså INGA vänner som kunde rösta åt er? Om det nu är så det ligger till, att det bara beror på att Winterland-gänget hade flest vänner så faller ju eran teori redan där... Löjligt att ens försöka lägga in en sån sak.</p><p></p><p>Sen ang filmerna, så har ju alla en egen åsikt, att någon ska lägga ett statement att Videography ÄR bäst, är ju knasigt. Alla tycker olika, jag tyckte också att den var bäst, men Winterland vann, den var också ruggigt bra. Sen att vi snackar en jävla skillnad i budget (Videography är filmat i 16mm eller bättre om jag inte har helt fel?) spelar ju in sin roll också. Nu är ju Klas en sjukt bra filmare, och filmen är så jävla go rakt igenom. Men någonstans så måste ju folket på FR tyckt om Winterland bättre eftersom att den vann? Har varit jävligt mycket whine på den filmen genom hela tävlingen, trist. </p><p></p><p>Och skitsnacket om man har snö eller inte spelar ju inte en endaste roll i om filmen är bra eller inte, man gör sina egna förutsättningar. Om det då sen innebär att man har Åre till förfogande (efter stängningstid eller inte, whatever), eller om man har Klutmarksbacken spelar ingen roll. Klart det är enklare att göra en film i Åre eftersom att utbudet på varierad åkning blir större, men det säger ju inte att filmen är bättre för det. Samma sak med åkningen, båda har ju sjukt bra åkning men Videography är ju vassare, men hade man gått på det kan man ju fråga sig varför inte HH's film gick vidare? Hade ju överlägset grymmaste och stiligaste åkningen i hela tävlingen, enligt MIG. Och det är jag nog inte ensam med att säga heller.</p><p></p><p>Nej, Winterland vann, knappast för att de har flest vänner, utan snarast att flest på Freeride tyckte om filmen, punkt slut. Sen får ju alla tycka precis om de vill, känns bara lite trist att klaga så oerhört och trycka ner den filmen som faktiskt vann. Men men, respekt är väl kanske inte något som alla har här i världen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 1159146, member: 49616"] Kul att se hur dåliga förlorare vissa är. Roliga argument också, "man behöver bara många vänner", så ni som i stort sett är antingen semi-proffs eller proffs har alltså INGA vänner som kunde rösta åt er? Om det nu är så det ligger till, att det bara beror på att Winterland-gänget hade flest vänner så faller ju eran teori redan där... Löjligt att ens försöka lägga in en sån sak. Sen ang filmerna, så har ju alla en egen åsikt, att någon ska lägga ett statement att Videography ÄR bäst, är ju knasigt. Alla tycker olika, jag tyckte också att den var bäst, men Winterland vann, den var också ruggigt bra. Sen att vi snackar en jävla skillnad i budget (Videography är filmat i 16mm eller bättre om jag inte har helt fel?) spelar ju in sin roll också. Nu är ju Klas en sjukt bra filmare, och filmen är så jävla go rakt igenom. Men någonstans så måste ju folket på FR tyckt om Winterland bättre eftersom att den vann? Har varit jävligt mycket whine på den filmen genom hela tävlingen, trist. Och skitsnacket om man har snö eller inte spelar ju inte en endaste roll i om filmen är bra eller inte, man gör sina egna förutsättningar. Om det då sen innebär att man har Åre till förfogande (efter stängningstid eller inte, whatever), eller om man har Klutmarksbacken spelar ingen roll. Klart det är enklare att göra en film i Åre eftersom att utbudet på varierad åkning blir större, men det säger ju inte att filmen är bättre för det. Samma sak med åkningen, båda har ju sjukt bra åkning men Videography är ju vassare, men hade man gått på det kan man ju fråga sig varför inte HH's film gick vidare? Hade ju överlägset grymmaste och stiligaste åkningen i hela tävlingen, enligt MIG. Och det är jag nog inte ensam med att säga heller. Nej, Winterland vann, knappast för att de har flest vänner, utan snarast att flest på Freeride tyckte om filmen, punkt slut. Sen får ju alla tycka precis om de vill, känns bara lite trist att klaga så oerhört och trycka ner den filmen som faktiskt vann. Men men, respekt är väl kanske inte något som alla har här i världen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp