Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davidson" data-source="post: 1159148" data-attributes="member: 60783"><p>Idag 19:56 Av: theseb </p><p>Kul att se hur dåliga förlorare vissa är. Roliga argument också, "man behöver bara många vänner", så ni som i stort sett är antingen semi-proffs eller proffs har alltså INGA vänner som kunde rösta åt er? Om det nu är så det ligger till, att det bara beror på att Winterland-gänget hade flest vänner så faller ju eran teori redan där... Löjligt att ens försöka lägga in en sån sak</p><p></p><p></p><p>Jag sa att det spelar roll hur mycket vänner man har i röstningen och jag är inte ens med i videography och känner heller ingen där. Du måste ju hålla med om att kompisar röstar på en annans kompis film. I väldigt många fall endå.</p><p></p><p>Sen så är inte winterland en dålig film. Riktigt kul för dom att dom vann. GRATTIS!</p><p>Ni ska åka ner och ta emot priset och vara väldigt glada! JAg tror inte at ni vann enbart tack vare många kompisar utan att ni fick folket att tycka om eran film.</p><p></p><p>Dock så är min personliga åsik att videography skulle vunnit. Förstår hur dom känner det också. Det är en bättre film utifrån många punkter(min åsikt).</p><p></p><p>Att utrustningen spelar roll är ju rent crap. visst ger det filmen ett bättre intryck och gör det snyggare men man kan ju inte förbjuda folk att ha bra grejjer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davidson, post: 1159148, member: 60783"] Idag 19:56 Av: theseb Kul att se hur dåliga förlorare vissa är. Roliga argument också, "man behöver bara många vänner", så ni som i stort sett är antingen semi-proffs eller proffs har alltså INGA vänner som kunde rösta åt er? Om det nu är så det ligger till, att det bara beror på att Winterland-gänget hade flest vänner så faller ju eran teori redan där... Löjligt att ens försöka lägga in en sån sak Jag sa att det spelar roll hur mycket vänner man har i röstningen och jag är inte ens med i videography och känner heller ingen där. Du måste ju hålla med om att kompisar röstar på en annans kompis film. I väldigt många fall endå. Sen så är inte winterland en dålig film. Riktigt kul för dom att dom vann. GRATTIS! Ni ska åka ner och ta emot priset och vara väldigt glada! JAg tror inte at ni vann enbart tack vare många kompisar utan att ni fick folket att tycka om eran film. Dock så är min personliga åsik att videography skulle vunnit. Förstår hur dom känner det också. Det är en bättre film utifrån många punkter(min åsikt). Att utrustningen spelar roll är ju rent crap. visst ger det filmen ett bättre intryck och gör det snyggare men man kan ju inte förbjuda folk att ha bra grejjer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp