Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 1159151" data-attributes="member: 49616"><p>Davidson jag menar inte att du får en bättre film eftersom att du har bättre kameror, nej nej. Vad jag menar är att med bättre kameror/utrustning kan du få till en skönare känsla, (läs slowmotion, panoreringar, kvalité). Bara att det är bra bild i en film och sköna färger (jo det går att redigera, men bättre in, bättre ut) ger då enligt mig en lite skönare känsla. Att det skulle vara något argument för att Skeåpojkarna har det svårare att göra film är inget jag hävdar. Utan jag gjorde snarare en jämförelse och påpekade att det finns en stor skillnad i budgeten för teknisk utrustning. Jag argumenterar inte heller för någon speciell sida, att Winterland vann ser jag bara som att den fick flest röster, hade ju lika gärna kunnat vara vilken annan film som helst. </p><p></p><p>Jo visst är det så med vänner, kanske jag som missuppfattade det hela men tyckte att du fick det att låta som att Winterland vann pga många vänner. Och att ifall det bara hänger på det så känns det väl relevant (klart att jag inte kan veta) att Videography hade vunnit med tanke på deras "status" som skidåkare? Menar jag vet många som hade kunnat rösta på den endast för att det är kända åkare som man vet dödar det i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 1159151, member: 49616"] Davidson jag menar inte att du får en bättre film eftersom att du har bättre kameror, nej nej. Vad jag menar är att med bättre kameror/utrustning kan du få till en skönare känsla, (läs slowmotion, panoreringar, kvalité). Bara att det är bra bild i en film och sköna färger (jo det går att redigera, men bättre in, bättre ut) ger då enligt mig en lite skönare känsla. Att det skulle vara något argument för att Skeåpojkarna har det svårare att göra film är inget jag hävdar. Utan jag gjorde snarare en jämförelse och påpekade att det finns en stor skillnad i budgeten för teknisk utrustning. Jag argumenterar inte heller för någon speciell sida, att Winterland vann ser jag bara som att den fick flest röster, hade ju lika gärna kunnat vara vilken annan film som helst. Jo visst är det så med vänner, kanske jag som missuppfattade det hela men tyckte att du fick det att låta som att Winterland vann pga många vänner. Och att ifall det bara hänger på det så känns det väl relevant (klart att jag inte kan veta) att Videography hade vunnit med tanke på deras "status" som skidåkare? Menar jag vet många som hade kunnat rösta på den endast för att det är kända åkare som man vet dödar det i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp