Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 1159156" data-attributes="member: 69299"><p>Limp</p><p></p><p>Haha, slut du är, snurrar hjulet men hamstern är död eller?</p><p></p><p>Jag tycker inte snowboardåkningen var häpnadsväckande i Videography, nej. MEN, exemplet där jag skrev dålig var ju inte särkilt smart av mig då du (Som en resonerande trettonåring) inte kunde relatera till det jag skrev tidigare, att Videography var sämre och inte dålig. Detta var bara ett generellt exempel och inte något direkt konkret, men det förstod väl inte dina två hjärnceller som bråkar de med varandra.</p><p></p><p>Vart blandar du in MIN ÅKNING i det här? Du är fortfarande inne på den där teorin om att man inte får kritisera om man inte är bättre själv, den lämnade man ju efter mellanstadiet, herregud. Jag kan väl titta på en MackDawg-film och fortfarande skriva, äh, det var ingen intressant åkning i den här direkt. Den kan ha varit bra, men inte intressant. </p><p></p><p>Ska vi gå tillbaka till exemplet du inte riktigt förstod:</p><p>Jag själv spelar fotboll och tittar på en fotbollsmatch i Premier League som det blir 0-0 i. Även att spelarna spelar bra (mycket bättre än jag någonsin kommer göra) så händer inget direkt i matchen, det känns som att spelarna endast vill spela av den, och matchen är således inte särskilt intressant (hänger du med?). </p><p></p><p>Efter detta tittar jag på en handbollsmatch i division 3, matchen är jättejämn hela tiden, det blir mycket mål och lagen kämpar verkligen för att vinna. Jag tycker då HELT KLART att handbollsmatchen med division 3-spelare var mer intressant att se på än fotbollsmatchen, trots att det var världens bästa fotbollsspelare som spelade i fotbollsmatchen och jag själv spelade fotboll och är mer intresserad av fotboll. </p><p></p><p>Så var det med Videography (som hade lite snowboardåkning) och Winterland (som inte hade någon snowboardåkning).</p><p></p><p>Förstår du? Eller ska vi ta det lite noggrannare via PM?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 1159156, member: 69299"] Limp Haha, slut du är, snurrar hjulet men hamstern är död eller? Jag tycker inte snowboardåkningen var häpnadsväckande i Videography, nej. MEN, exemplet där jag skrev dålig var ju inte särkilt smart av mig då du (Som en resonerande trettonåring) inte kunde relatera till det jag skrev tidigare, att Videography var sämre och inte dålig. Detta var bara ett generellt exempel och inte något direkt konkret, men det förstod väl inte dina två hjärnceller som bråkar de med varandra. Vart blandar du in MIN ÅKNING i det här? Du är fortfarande inne på den där teorin om att man inte får kritisera om man inte är bättre själv, den lämnade man ju efter mellanstadiet, herregud. Jag kan väl titta på en MackDawg-film och fortfarande skriva, äh, det var ingen intressant åkning i den här direkt. Den kan ha varit bra, men inte intressant. Ska vi gå tillbaka till exemplet du inte riktigt förstod: Jag själv spelar fotboll och tittar på en fotbollsmatch i Premier League som det blir 0-0 i. Även att spelarna spelar bra (mycket bättre än jag någonsin kommer göra) så händer inget direkt i matchen, det känns som att spelarna endast vill spela av den, och matchen är således inte särskilt intressant (hänger du med?). Efter detta tittar jag på en handbollsmatch i division 3, matchen är jättejämn hela tiden, det blir mycket mål och lagen kämpar verkligen för att vinna. Jag tycker då HELT KLART att handbollsmatchen med division 3-spelare var mer intressant att se på än fotbollsmatchen, trots att det var världens bästa fotbollsspelare som spelade i fotbollsmatchen och jag själv spelade fotboll och är mer intresserad av fotboll. Så var det med Videography (som hade lite snowboardåkning) och Winterland (som inte hade någon snowboardåkning). Förstår du? Eller ska vi ta det lite noggrannare via PM? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Freeride Video Awards avgjort
Tillbaka
Topp