[Artikel] Freeride Video Awards en vecka till

Efter att sista anmälnindag varit ska vi samla ihop allt material och vi bygga klart sidan för visningen/röstningen och komprimera filmer. Du kommer se på Freeride när det blir dags. Så du lär inte missa det.

kommer bli jääkligt skoj att sse alla bidrag! Riktig höjdare med FVA! Hoppas på att få ihop nog med matrial till nästa säsong! Blev lite tunt med filmande på pow pow days i whistler. Man vill ju fan inte filma sånna dagar!

Är det bara jag som tycker att det är jävligt osportsligt att förlänga deadlinen på en TÄVLING!?!
Här sliter man för att få ihop filmen i tid, sen äre nån som tjatar till sig en vecka till. Jävligt dålig stil!

En fråga till Johan:

varför blev det förlängt? Rätt osprtsligt tycker jag det är ju en tävling trots allt.

Jag håller med om osportsligt, själv så var jag tvungen att sitta uppe nästan hela natten för att bli klar med det sista innan deadlinen! känns lite jobbigt när man såg att man kunde ta det lite lugnare istället för att stressa.

Anledningen till att vi förlängde anmälningstiden var för att vi fått in en ny partner till tävlingen.

Igår 14:16 Av: johan
Anledningen till att vi förlängde anmälningstiden var för att vi fått in en ny partner till tävlingen.

nej för att jeppenator å harlaut inte hade gjort klart sina bidrag.
varför måste anmälningstiden förlängas när ni får en ny partner, låter lite långsökt.

"Nu förlängs tidsfristen för att de som sitter i slutskedet av redigeringen av sina bidrag med en vecka fram till 8 augusti."

Tycker den meningen antyder på att det var för att folk inte var klara!^^

de kommer bli lite jobbogt att titta igenom alla bidrag sen. man lär ju typ ge upp när man komit halv vägs. hoppas man kommer höpgt upp på listan då, hehe

Tillbaka
Topp