Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fullsatt flygplan först att landa på nya flygplatsen i Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1197919" data-attributes="member: 46857"><p>Från artikeln. </p><p></p><p>"Jag kommer själv från Åre och där har man länge satsat på att locka brittiska gäster till Åre Airport [I Östersund, reds.anm.] och det går sådär kan jag säga. Visst, engelsmännen har inte jättemycket skidåkning på hemplan men de kanske inte behöver åka skidor heller"</p><p></p><p>Ingen Brittiska skidåkare, med barn eller utan åker väl till Åre? Förklara varför någon skulle vilja åka till Åre av alla ställen? Lång transfer från Östersund. Dyrt. Dåligt väder. </p><p></p><p>Däremot kan jag tänka mig att Sälen med kort transfer och bra barnbackar kan locka barnfamiljer?</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.google.com/amp/s/www.telegraph.co.uk/travel/ski/news/new-flight-route-opens-up-swedish-and-norwegian-ski-resorts/amp/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1197919, member: 46857"] Från artikeln. "Jag kommer själv från Åre och där har man länge satsat på att locka brittiska gäster till Åre Airport [I Östersund, reds.anm.] och det går sådär kan jag säga. Visst, engelsmännen har inte jättemycket skidåkning på hemplan men de kanske inte behöver åka skidor heller" Ingen Brittiska skidåkare, med barn eller utan åker väl till Åre? Förklara varför någon skulle vilja åka till Åre av alla ställen? Lång transfer från Östersund. Dyrt. Dåligt väder. Däremot kan jag tänka mig att Sälen med kort transfer och bra barnbackar kan locka barnfamiljer? [URL unfurl="true"]https://www.google.com/amp/s/www.telegraph.co.uk/travel/ski/news/new-flight-route-opens-up-swedish-and-norwegian-ski-resorts/amp/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fullsatt flygplan först att landa på nya flygplatsen i Sälen
Tillbaka
Topp