Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Ge idrottarna chansen att vara glada istället"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="8500rpm" data-source="post: 1191631" data-attributes="member: 93348"><p>[USER=33010]@jibbkrille[/USER] Håller med dig. Xgames mm känns mer som rätt arena. Varför med våld tvinga in 'freeride' till OS. Precis som du skriver så har ju mycket varit anti-FIS.</p><p></p><p>Det gör ju inte någon sämre att ens gren inte är i OS. Motorsport är nu otroligt 'far fetched' men tror inte att F1 förarna drömmer om OS, de är nog ganska nöjda med sin galna arena. </p><p></p><p>Var det inte snowboardåkarna som hade stora fajter före snowboarding kom till OS huruvida det var rätt eller fel. Många var helt emot.</p><p></p><p>Jag gillar Vindsurfing väldigt mycket, men måste nog erkänna att de som vinner 100m, 10km osv i löpning är betydligt mer 'elit idrottare', dock har jag inget intresse av löpning, men behöver inte heller se Vindsurfning i sommar OS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="8500rpm, post: 1191631, member: 93348"] [USER=33010]@jibbkrille[/USER] Håller med dig. Xgames mm känns mer som rätt arena. Varför med våld tvinga in 'freeride' till OS. Precis som du skriver så har ju mycket varit anti-FIS. Det gör ju inte någon sämre att ens gren inte är i OS. Motorsport är nu otroligt 'far fetched' men tror inte att F1 förarna drömmer om OS, de är nog ganska nöjda med sin galna arena. Var det inte snowboardåkarna som hade stora fajter före snowboarding kom till OS huruvida det var rätt eller fel. Många var helt emot. Jag gillar Vindsurfing väldigt mycket, men måste nog erkänna att de som vinner 100m, 10km osv i löpning är betydligt mer 'elit idrottare', dock har jag inget intresse av löpning, men behöver inte heller se Vindsurfning i sommar OS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Ge idrottarna chansen att vara glada istället"
Tillbaka
Topp