Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Ge idrottarna chansen att vara glada istället"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rajden" data-source="post: 1191645" data-attributes="member: 92408"><p>Tänkt jag skulle in och kika på kommentarerna igen då det gått ett gäng dagar sedan man läste i artikeln.</p><p></p><p>Hittade då din kommentar</p><p> [USER=29415]@la_grave[/USER] . Vet att du är lite av en forum-haj och hängt med sedan tiden då freeride var fräscht och nytt.. Men efter att ha läst sin kommentar vet jag inte riktigt hur jag ska tolka den. Sarkasm? eller är det bara allmän negativitet kring hur atleterna och skidbranschen fungerar nuläget?</p><p></p><p>För jag är rätt övertygas på att atleterna gör sitt absolut yttersta från att ligga på topp i en sport som utvecklas snabbare än många andra sporter. Samt att det är så oerhört många fler parametrar än bara styrka / kordination mm som räknas in för att ligga på topp i..</p><p></p><p>Eller har du kunskapen om alla de yttre & inre faktorerna som behövs för atleterna att lyckas i sporten?</p><p></p><p>#merdiskussionerpåfreeride</p><p></p><p>Väntar hoppfullt på ett svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rajden, post: 1191645, member: 92408"] Tänkt jag skulle in och kika på kommentarerna igen då det gått ett gäng dagar sedan man läste i artikeln. Hittade då din kommentar [USER=29415]@la_grave[/USER] . Vet att du är lite av en forum-haj och hängt med sedan tiden då freeride var fräscht och nytt.. Men efter att ha läst sin kommentar vet jag inte riktigt hur jag ska tolka den. Sarkasm? eller är det bara allmän negativitet kring hur atleterna och skidbranschen fungerar nuläget? För jag är rätt övertygas på att atleterna gör sitt absolut yttersta från att ligga på topp i en sport som utvecklas snabbare än många andra sporter. Samt att det är så oerhört många fler parametrar än bara styrka / kordination mm som räknas in för att ligga på topp i.. Eller har du kunskapen om alla de yttre & inre faktorerna som behövs för atleterna att lyckas i sporten? #merdiskussionerpåfreeride Väntar hoppfullt på ett svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "Ge idrottarna chansen att vara glada istället"
Tillbaka
Topp