Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Gilla videoklipp på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_Lundmark" data-source="post: 1181784" data-attributes="member: 79849"><p>Kommer inte det här bara förstöra? Vad ger en ogilla-knapp? Ett enkelt sätt att trycka ner folk på? Näe det gillar jag inte. Finn nog en anledning till varför facebook inte har lanserat en sån knapp än. Tror inte att någon blir speciellt glad att gå in på sin video och kan se att det är 1 som gillar videon och 15 st som inte gillar den.</p><p></p><p>Då ser jag hellre bara en gilla-knapp. Är det inte roligare att endast se hur många som gillar videon även om det bara kanske är en person, istället för att se hur många som inte gillar den? Onödigt mycket h8 kan spridas känns det som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_Lundmark, post: 1181784, member: 79849"] Kommer inte det här bara förstöra? Vad ger en ogilla-knapp? Ett enkelt sätt att trycka ner folk på? Näe det gillar jag inte. Finn nog en anledning till varför facebook inte har lanserat en sån knapp än. Tror inte att någon blir speciellt glad att gå in på sin video och kan se att det är 1 som gillar videon och 15 st som inte gillar den. Då ser jag hellre bara en gilla-knapp. Är det inte roligare att endast se hur många som gillar videon även om det bara kanske är en person, istället för att se hur många som inte gillar den? Onödigt mycket h8 kan spridas känns det som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Gilla videoklipp på Freeride
Tillbaka
Topp