Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Glöm inte Freerides fototävling!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiclasMagnusson" data-source="post: 1182395" data-attributes="member: 71529"><p>Varför poppar det alltid upp tävlingar som innefattar röstning från privatpersoner? </p><p>Den med flest vänner och gör mest reklam för sig kommer komma bland de 10 till urval av vinst. Jag kan garantera att det inte kommer vara de 10 bästa bilderna enligt Henrik och övrig jury som kommer vara med där. Det är väl bara till att joina och göra precis som alla andra. GÖRA FETT MED REKLAM OCH KÖRA MUTKUPP MED SINA VÄNNER så kanske man kommer till finalbordet. Jag hoppas juryn ser mellan fingrarna och väljer bort bilder med flest röster som faktiskt inte håller måttet och väljer in en annan som dom faktiskt gillar. Må bästa bild vinna.</p><p>Tycker det skulle vara betydligt mer ärofullt att vinna när juryn handplockat 10 bilder av 300 och sedan väljer vinnare. Men det är väl för jobbigt att välja ut 10 av snart 300 bilder?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiclasMagnusson, post: 1182395, member: 71529"] Varför poppar det alltid upp tävlingar som innefattar röstning från privatpersoner? Den med flest vänner och gör mest reklam för sig kommer komma bland de 10 till urval av vinst. Jag kan garantera att det inte kommer vara de 10 bästa bilderna enligt Henrik och övrig jury som kommer vara med där. Det är väl bara till att joina och göra precis som alla andra. GÖRA FETT MED REKLAM OCH KÖRA MUTKUPP MED SINA VÄNNER så kanske man kommer till finalbordet. Jag hoppas juryn ser mellan fingrarna och väljer bort bilder med flest röster som faktiskt inte håller måttet och väljer in en annan som dom faktiskt gillar. Må bästa bild vinna. Tycker det skulle vara betydligt mer ärofullt att vinna när juryn handplockat 10 bilder av 300 och sedan väljer vinnare. Men det är väl för jobbigt att välja ut 10 av snart 300 bilder? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Glöm inte Freerides fototävling!
Tillbaka
Topp