Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Halfpipe klart för OS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fo_Ja" data-source="post: 1174984" data-attributes="member: 44852"><p>Ska bli spännande att se vad de anrika gamla skidmärkena gör nu. Jag tror armada, surface, line mfl fortsätter försöka hålla skidåkningen fri så länge det går men de storre företagen kan mycket väl strypa sin medverkan i den kreativa sidan av vår sport.</p><p></p><p>Det är kul att alla pipeåkare får åka i olympiska sammanhang och jag unnar slopestyleåkare detsamma men det kan göra så otroligt mycket skada också. Kan hända att detta är första steget mot döden för saker som traveling circus, shred & breakfast, tävlingar som oragemasters och joss och märken som fokuserar på att hjälpa åkare, event och projekt som främjar nytänkande, stil och frihet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fo_Ja, post: 1174984, member: 44852"] Ska bli spännande att se vad de anrika gamla skidmärkena gör nu. Jag tror armada, surface, line mfl fortsätter försöka hålla skidåkningen fri så länge det går men de storre företagen kan mycket väl strypa sin medverkan i den kreativa sidan av vår sport. Det är kul att alla pipeåkare får åka i olympiska sammanhang och jag unnar slopestyleåkare detsamma men det kan göra så otroligt mycket skada också. Kan hända att detta är första steget mot döden för saker som traveling circus, shred & breakfast, tävlingar som oragemasters och joss och märken som fokuserar på att hjälpa åkare, event och projekt som främjar nytänkande, stil och frihet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Halfpipe klart för OS
Tillbaka
Topp