Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Hamra Syd: nytt skidområde i Tänndalen - helt utan liftar och nedfarter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anna_W" data-source="post: 1241392" data-attributes="member: 170438"><p>Ursäkta?! Vadå klent underlag och klent med bra topptursåkning? Topptura ligger väl verkligen i tiden. Och detta är perfekt inkörsport för många. Perfekt 8ch rätt i tiden säger jag! Kanske lite surt dock att det inte är Skistar eller andra stora skidorter som är först på nåt... och vad gäller Topptursåkning här. Jag är mer än nöjd! Finns massor av fin åkning! Hela jävla området skulle jag säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anna_W, post: 1241392, member: 170438"] Ursäkta?! Vadå klent underlag och klent med bra topptursåkning? Topptura ligger väl verkligen i tiden. Och detta är perfekt inkörsport för många. Perfekt 8ch rätt i tiden säger jag! Kanske lite surt dock att det inte är Skistar eller andra stora skidorter som är först på nåt... och vad gäller Topptursåkning här. Jag är mer än nöjd! Finns massor av fin åkning! Hela jävla området skulle jag säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Hamra Syd: nytt skidområde i Tänndalen - helt utan liftar och nedfarter
Tillbaka
Topp