Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harlaut sexa i OS – Joss Christensen tog guldet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 1184978" data-attributes="member: 112833"><p>Jävla dubbelmoral när det kommer til "stil", även om stil handlar mycket annat så är kontroll något som absolut väger tungt när det komer till stil och railet i henriks första åk och sista landningen i andra är inget som jag skulle säga att det var kontrollerat så ska man dömma efter stil så borde han få ännu mer avdrag för de missarna.</p><p></p><p>Sen kan jag hålla med om att henrik borde kanske fått lite högre poäng, men han hade enklare trick på railsektionen än amerikanarna och missar i båda åken, så spelar imo ingen roll ändå då han inte borde stå på pallen i vilket fall som helst. Var det någon som blev rånad så var det helt klart Goepper!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 1184978, member: 112833"] Jävla dubbelmoral när det kommer til "stil", även om stil handlar mycket annat så är kontroll något som absolut väger tungt när det komer till stil och railet i henriks första åk och sista landningen i andra är inget som jag skulle säga att det var kontrollerat så ska man dömma efter stil så borde han få ännu mer avdrag för de missarna. Sen kan jag hålla med om att henrik borde kanske fått lite högre poäng, men han hade enklare trick på railsektionen än amerikanarna och missar i båda åken, så spelar imo ingen roll ändå då han inte borde stå på pallen i vilket fall som helst. Var det någon som blev rånad så var det helt klart Goepper! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harlaut sexa i OS – Joss Christensen tog guldet
Tillbaka
Topp