Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1298512" data-attributes="member: 60010"><p>Jag håller med i sak att man legitimerar en regim genom att ge publicitet som täcker över dåliga saker som sker. Jag håller även i sak med skribenten om i princip allt som skrivs. </p><p></p><p>Dock är det enligt mig ett otyg att inte hålla sig till ämnet som skribent här på Freeride. Det är ett skidforum som handlar om skidåkning. Vill man vara en ledarsida, eller allmän nyhetskanal, döp om det till Freenews.se (för det är inte första gången detta händer och jag klickar knappt längre på artiklar här längre för jag blir bara förbannad över otyget). </p><p></p><p>Alla vet att Saudiarabien håller på med skit, liksom många andra länder, men på en nivå högre än de flesta andra. En enkel artikel som säger att Harlaut har varit och vunnit en tävling i landet räcker, folk kan sedan koppla ihop det med deras kunskap om landet och bilda sig en uppfattning. Men alla självgoda skribenter skall ständigt dumförklara och samtidigt indoktrinera läsaren genom att förklara för denne hur den skall tänka och tycka i en fråga. Vill man predika så finns alltid prästyrket där man förväntas berätta för folk hur de skall leva sina liv och vad de skall tänka och tycka i olika ämnen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1298512, member: 60010"] Jag håller med i sak att man legitimerar en regim genom att ge publicitet som täcker över dåliga saker som sker. Jag håller även i sak med skribenten om i princip allt som skrivs. Dock är det enligt mig ett otyg att inte hålla sig till ämnet som skribent här på Freeride. Det är ett skidforum som handlar om skidåkning. Vill man vara en ledarsida, eller allmän nyhetskanal, döp om det till Freenews.se (för det är inte första gången detta händer och jag klickar knappt längre på artiklar här längre för jag blir bara förbannad över otyget). Alla vet att Saudiarabien håller på med skit, liksom många andra länder, men på en nivå högre än de flesta andra. En enkel artikel som säger att Harlaut har varit och vunnit en tävling i landet räcker, folk kan sedan koppla ihop det med deras kunskap om landet och bilda sig en uppfattning. Men alla självgoda skribenter skall ständigt dumförklara och samtidigt indoktrinera läsaren genom att förklara för denne hur den skall tänka och tycka i en fråga. Vill man predika så finns alltid prästyrket där man förväntas berätta för folk hur de skall leva sina liv och vad de skall tänka och tycka i olika ämnen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Tillbaka
Topp