Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1298538" data-attributes="member: 156543"><p>Jag kan tycka att det är relevant att även få med utvecklingen/derivatan i ett land när man beslutar om de ska få OS/VM/annan tävling, men självfallet får man ha någon lägstanivå också. </p><p></p><p>Jag är ganska ung, så jag läste inte tidningarna då, men som jag förstått det hade Kina en ganska hygglig utveckling innan Xi Jinping tog över. Med den logiken kan man alltså unna dem OS 2008 medan 2022 är betydligt mer tveksamt.</p><p></p><p>I övrigt håller jag med [USER=60010]@havreboll[/USER], politik som inte är direkt kopplad till skidåkning passar inte på freeride. Vill ni dessutom uttrycka egna politiska åsikter görs det förslagsvis i en kolumn eller ledare och inte i en nyhetsartikel.</p><p></p><p>Var ett tag sedan vi fick några bindningstester väl? Vore skoj att se test av tyrolias "Knee-binding" och Marker Cruise som båda är nya för säsongen om jag minns rätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1298538, member: 156543"] Jag kan tycka att det är relevant att även få med utvecklingen/derivatan i ett land när man beslutar om de ska få OS/VM/annan tävling, men självfallet får man ha någon lägstanivå också. Jag är ganska ung, så jag läste inte tidningarna då, men som jag förstått det hade Kina en ganska hygglig utveckling innan Xi Jinping tog över. Med den logiken kan man alltså unna dem OS 2008 medan 2022 är betydligt mer tveksamt. I övrigt håller jag med [USER=60010]@havreboll[/USER], politik som inte är direkt kopplad till skidåkning passar inte på freeride. Vill ni dessutom uttrycka egna politiska åsikter görs det förslagsvis i en kolumn eller ledare och inte i en nyhetsartikel. Var ett tag sedan vi fick några bindningstester väl? Vore skoj att se test av tyrolias "Knee-binding" och Marker Cruise som båda är nya för säsongen om jag minns rätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Tillbaka
Topp