Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Antediluvian" data-source="post: 1298792" data-attributes="member: 186027"><p>Jag ser det mer som att jag kan hålla flera tankar i huvudet samtidigt, jag kan se ett scenario där ett par onämnbara religioner utrotas pga av deras i mina ögon helt perverst sjuka grejer dom sysslar med utan att det skulle påverka mitt liv negativt samtidigt som jag kan se saken med deras ögon, hur främmande ett annat liv än det dom lever är för dom med samma typ av pöbelmentalitet som förordar olika slags "påtryckningar" för att hindra sina atleter från att delta i andra kulturers evenemang pga deras åsikter om hur dom lever där. </p><p></p><p>Blir bara fånigt när man tar ställning mot helt uppenbara saker "Tar du ställning mot förtryck? Fan jag som älskar förtryck!"</p><p></p><p>Att företag är lite ängsliga är ju ingen nyhet och jag har ingen riktig koll på sponsorer till skidåkare men känns generellt som att den skidrelaterade målgruppen inte är samma som woke gänget. Jag har väl en rebellisk syn på det men jag blir mer benägen till att stötta nån som Henrik Hallå även fast jag har noll intresse i skidåkning bara för att han vågar gå sin egen väg när det skaver hos en del. Det är det enda värdiga vi kan göra, vad det än gäller egentligen, signalera med plånboken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antediluvian, post: 1298792, member: 186027"] Jag ser det mer som att jag kan hålla flera tankar i huvudet samtidigt, jag kan se ett scenario där ett par onämnbara religioner utrotas pga av deras i mina ögon helt perverst sjuka grejer dom sysslar med utan att det skulle påverka mitt liv negativt samtidigt som jag kan se saken med deras ögon, hur främmande ett annat liv än det dom lever är för dom med samma typ av pöbelmentalitet som förordar olika slags "påtryckningar" för att hindra sina atleter från att delta i andra kulturers evenemang pga deras åsikter om hur dom lever där. Blir bara fånigt när man tar ställning mot helt uppenbara saker "Tar du ställning mot förtryck? Fan jag som älskar förtryck!" Att företag är lite ängsliga är ju ingen nyhet och jag har ingen riktig koll på sponsorer till skidåkare men känns generellt som att den skidrelaterade målgruppen inte är samma som woke gänget. Jag har väl en rebellisk syn på det men jag blir mer benägen till att stötta nån som Henrik Hallå även fast jag har noll intresse i skidåkning bara för att han vågar gå sin egen väg när det skaver hos en del. Det är det enda värdiga vi kan göra, vad det än gäller egentligen, signalera med plånboken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Tillbaka
Topp