Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Antediluvian" data-source="post: 1298805" data-attributes="member: 186027"><p>Jag är en frifräsare av rang, det är ingen som kan placera mig i ett fack. Jag förbehåller mig rätten att hålla flera diametrala åsikter samtidigt. Pöbelmentaliteten handlar mer om konformitet typ som när du skriver till mig, du vill att jag ska foga mig in i de västerländska oskrivna sociala reglerna typ "Det här var vi ju överens om, varför har du en avvikande åsikt?" </p><p></p><p>Även godhetsignalerandet i anslutning till Ryssland vs Ukraina handlar om pöbelmentalitet, är man inte med på Zelensky tåget så är man ett "Ryzztroll" som jobbar åt "Putler" Precis som man för bara nåt år sedan hatade farmor för att man inte ville vaccinera sig. Detta går ju precis som allt annat att se på flera sätt, det sammansvetsar gruppen som konformerar sig men det sår split i samhället i stort därför tycker jag att det är bättre att bara ta saker för va dom är, som en skidtävling i Saudiarabien.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antediluvian, post: 1298805, member: 186027"] Jag är en frifräsare av rang, det är ingen som kan placera mig i ett fack. Jag förbehåller mig rätten att hålla flera diametrala åsikter samtidigt. Pöbelmentaliteten handlar mer om konformitet typ som när du skriver till mig, du vill att jag ska foga mig in i de västerländska oskrivna sociala reglerna typ "Det här var vi ju överens om, varför har du en avvikande åsikt?" Även godhetsignalerandet i anslutning till Ryssland vs Ukraina handlar om pöbelmentalitet, är man inte med på Zelensky tåget så är man ett "Ryzztroll" som jobbar åt "Putler" Precis som man för bara nåt år sedan hatade farmor för att man inte ville vaccinera sig. Detta går ju precis som allt annat att se på flera sätt, det sammansvetsar gruppen som konformerar sig men det sår split i samhället i stort därför tycker jag att det är bättre att bara ta saker för va dom är, som en skidtävling i Saudiarabien. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Harluat kammade hem segern i kontroversiell tävling i Saudiarabien
Tillbaka
Topp