Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Håtveit vann JOI
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Powderslave" data-source="post: 1169390" data-attributes="member: 32877"><p>Åkarna har hoppat så sjukt mycket de senaste veckorna så ni skulle bara veta! </p><p></p><p>Simon Dumont, Jossi Wells o TJ Schiller har varit i Europa o filmat innan de kom till ÅRE så jag förstår de som inte körde tävlingen. Tävlingen var mycket bra men vädret var dåligt! </p><p></p><p>Behöver jag säga att de kommer att köra i dag också... På lördag visas filmerna i ÅRE o jag är helt säker på att ingen tror att det kommer bli dåligt. Ni vet ju alla vilka som är här o kör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Powderslave, post: 1169390, member: 32877"] Åkarna har hoppat så sjukt mycket de senaste veckorna så ni skulle bara veta! Simon Dumont, Jossi Wells o TJ Schiller har varit i Europa o filmat innan de kom till ÅRE så jag förstår de som inte körde tävlingen. Tävlingen var mycket bra men vädret var dåligt! Behöver jag säga att de kommer att köra i dag också... På lördag visas filmerna i ÅRE o jag är helt säker på att ingen tror att det kommer bli dåligt. Ni vet ju alla vilka som är här o kör. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Håtveit vann JOI
Tillbaka
Topp