Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Hemavan bygger nytt skidområde "Systerskalet"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ledighetskommiten" data-source="post: 1260191" data-attributes="member: 162841"><p>Troligen för att det är så ofta kalfjället måste vara stängt och att man ändå måste ha en viss kapacitet då det sker.</p><p></p><p>I princip samma som i Åre där man ju vill ha en lift hela vägen från dalen upp till toppen, men ..... Vi som är där ofta vet ju hur ofta toppen är öppen. Och dessutom åkbar. Smidigt de dagar då det går att åka hela vägen, men irriterande alla de dagar då det inte kan vara öppet. Bävar för då Åre tar bort VM6an. Även om jag inte är där superofta har jag bara i år 3 åkdagar då i princip bara 6an är öppen. (Räknar inte björnen, Tott och Bräcke.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ledighetskommiten, post: 1260191, member: 162841"] Troligen för att det är så ofta kalfjället måste vara stängt och att man ändå måste ha en viss kapacitet då det sker. I princip samma som i Åre där man ju vill ha en lift hela vägen från dalen upp till toppen, men ..... Vi som är där ofta vet ju hur ofta toppen är öppen. Och dessutom åkbar. Smidigt de dagar då det går att åka hela vägen, men irriterande alla de dagar då det inte kan vara öppet. Bävar för då Åre tar bort VM6an. Även om jag inte är där superofta har jag bara i år 3 åkdagar då i princip bara 6an är öppen. (Räknar inte björnen, Tott och Bräcke.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Hemavan bygger nytt skidområde "Systerskalet"
Tillbaka
Topp