Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Historien om snowblades: den korta skidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1303654" data-attributes="member: 184705"><p>Intressant att populariteten mellan snowblades och inlines var samtida och dog ut samtidigt också.I Inlines fall var det p.g.a. skateboarden tog över den marknaden och undrar om det inte är samma i snowblades fall men då att snowboard tog över den marknaden. </p><p></p><p>Rätt säker på att jag ville ha snowblades när jag var 12 år runt millennieskiftet. Men fick aldrig några och det var nog för det bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1303654, member: 184705"] Intressant att populariteten mellan snowblades och inlines var samtida och dog ut samtidigt också.I Inlines fall var det p.g.a. skateboarden tog över den marknaden och undrar om det inte är samma i snowblades fall men då att snowboard tog över den marknaden. Rätt säker på att jag ville ha snowblades när jag var 12 år runt millennieskiftet. Men fick aldrig några och det var nog för det bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Historien om snowblades: den korta skidan
Tillbaka
Topp