Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] I backspegeln: Hugo Harrisson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 1180371" data-attributes="member: 36230"><p>Bra skrivet så när som kommentaren: "Europa i allmänhet och Sverige i synnerhet har förhållit sig mer konservativt till denna avantgardistiska inställning till att droppa klippor. .... Medan svenskar har varit förpassade att landa på fötter (på grund av de hårda underlaget)" Vilka lossers som har åkt på så dåliga ställen i Sverige om man har hårda landningar. Hade jag åkt sådan åkning hade jag slutat direkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 1180371, member: 36230"] Bra skrivet så när som kommentaren: "Europa i allmänhet och Sverige i synnerhet har förhållit sig mer konservativt till denna avantgardistiska inställning till att droppa klippor. .... Medan svenskar har varit förpassade att landa på fötter (på grund av de hårda underlaget)" Vilka lossers som har åkt på så dåliga ställen i Sverige om man har hårda landningar. Hade jag åkt sådan åkning hade jag slutat direkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] I backspegeln: Hugo Harrisson
Tillbaka
Topp