Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] I huvudet på ett skidproffs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1190974" data-attributes="member: 60010"><p>Man kan undra vad det är med många av dagens skidfilmer. Precis som MSP Ruin and Rose så är det något slags grunge-inspirerad deprimerande melankoli till prat kombinerat med medioker åkning och mängder av fyllnadsklipp. Det finns en anledning till uttrycket skidporr. Att man ser andra göra något man själv aldrig kommer göra. Vill man höra någon prata om sina problem så finns såpor och vill man höra om allts undergång så finns nyheterna (även om dom försöker att försköna allt som inte passar i deras åsiktskorridor). Nej tacka vet jag Legs of Steel och liknande filmbolag som gör filmer som faktiskt får mig att vilja åka skidor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1190974, member: 60010"] Man kan undra vad det är med många av dagens skidfilmer. Precis som MSP Ruin and Rose så är det något slags grunge-inspirerad deprimerande melankoli till prat kombinerat med medioker åkning och mängder av fyllnadsklipp. Det finns en anledning till uttrycket skidporr. Att man ser andra göra något man själv aldrig kommer göra. Vill man höra någon prata om sina problem så finns såpor och vill man höra om allts undergång så finns nyheterna (även om dom försöker att försköna allt som inte passar i deras åsiktskorridor). Nej tacka vet jag Legs of Steel och liknande filmbolag som gör filmer som faktiskt får mig att vilja åka skidor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] I huvudet på ett skidproffs
Tillbaka
Topp