Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Idre Himmelfjäll ska investera för 2,3 miljarder kronor – två nya stolsliftar och ett nytt skidområde
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1275284" data-attributes="member: 161661"><p>Hör hör! (Vet att man inte säger så, men jag gillar det engelska uttrycket "Hear Hear" och tänker försvenska det)</p><p></p><p>Som om rallyförare och F1-förare inte skulle få skoja om elbilarna på Gröna Lund. :D</p><p></p><p>Dessa små anläggningar har en poäng; många gör sina första svängar där och det är inte dumt att kunna hyra en stuga om man vill åka en spontanhelg från Stockholm med barnen utan att behöva planera in för mycket och resa allt för långt. </p><p>Undertecknad kommer faktiskt åka till Sälen med barnen en helg efter sportlovet. DOCK kommer jag ha min "Träna i Sälen, Åka i Åre"-t-shirt på mig :D</p><p>Frågan är mer vem tusan som investerar i dessa och framförallt köper svindyra hus. En 20-miljonersstuga i Sälen... Why liksom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1275284, member: 161661"] Hör hör! (Vet att man inte säger så, men jag gillar det engelska uttrycket "Hear Hear" och tänker försvenska det) Som om rallyförare och F1-förare inte skulle få skoja om elbilarna på Gröna Lund. :D Dessa små anläggningar har en poäng; många gör sina första svängar där och det är inte dumt att kunna hyra en stuga om man vill åka en spontanhelg från Stockholm med barnen utan att behöva planera in för mycket och resa allt för långt. Undertecknad kommer faktiskt åka till Sälen med barnen en helg efter sportlovet. DOCK kommer jag ha min "Träna i Sälen, Åka i Åre"-t-shirt på mig :D Frågan är mer vem tusan som investerar i dessa och framförallt köper svindyra hus. En 20-miljonersstuga i Sälen... Why liksom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Idre Himmelfjäll ska investera för 2,3 miljarder kronor – två nya stolsliftar och ett nytt skidområde
Tillbaka
Topp