Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Influencer-resan: Historien om när Felkan åkte till Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1192394" data-attributes="member: 118552"><p>Artikeln inleds med "Freeride skickade ner Felix ”Felkan” Lundin...". Det låter som om det hela skett på Freerides initiativ och antar man då, kostnad. Utan att jag vet hur det ligger till så får man annars intrycket att det är Österrikes turistnäring som bekostar detta. </p><p>Så man frågar sig om detta är ett s.k. "betalt samarbete" mellan Freeride och näringen. Hur är det med det?</p><p>Freeride får en gratis resa och vistelse att dela ut till en medarbetare men motprestationen är då att sprida ett budskap om det förträffliga i denna näring via sociala medier. Det sker, verkar det, lite halvt motvilligt och efter väl utstakade riktlinjer.</p><p></p><p>"Något jag får påtalat ett tiotal gånger är vilka ”state of the art”-liftar som finns i St Anton. Trots att det känns lite påtvingat så måste jag erkänna att Galzigbahn är imponerande"</p><p></p><p>Det är väl också ungefär vad man får ut av artikeln, liftsystemen är förnämliga i såväl St Anton som Ischgl...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1192394, member: 118552"] Artikeln inleds med "Freeride skickade ner Felix ”Felkan” Lundin...". Det låter som om det hela skett på Freerides initiativ och antar man då, kostnad. Utan att jag vet hur det ligger till så får man annars intrycket att det är Österrikes turistnäring som bekostar detta. Så man frågar sig om detta är ett s.k. "betalt samarbete" mellan Freeride och näringen. Hur är det med det? Freeride får en gratis resa och vistelse att dela ut till en medarbetare men motprestationen är då att sprida ett budskap om det förträffliga i denna näring via sociala medier. Det sker, verkar det, lite halvt motvilligt och efter väl utstakade riktlinjer. "Något jag får påtalat ett tiotal gånger är vilka ”state of the art”-liftar som finns i St Anton. Trots att det känns lite påtvingat så måste jag erkänna att Galzigbahn är imponerande" Det är väl också ungefär vad man får ut av artikeln, liftsystemen är förnämliga i såväl St Anton som Ischgl... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Influencer-resan: Historien om när Felkan åkte till Österrike
Tillbaka
Topp