Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ingen nämnd ingen glömd - diskrimineras tjejer av skidbranschen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1183221" data-attributes="member: 45125"><p>Mitt förslag är att Freeride skapar en egen ledarsida i Aftonbladet. Typ som Wendela fast för skidåkning.</p><p>Förslag på ämnen;</p><p>-Det finns tydliga strukturer i skidbacken, där män oftast kör fortare och tuffare. Varför inte kvotera in en kvinna i varannan knapplift för att få ner skadorna och skapa tryggare skidbackar?</p><p>-Varför har män mindre fluff i sina pjäxor?</p><p></p><p></p><p>Det må vara sjukt hippt på journalistutbildningen att skriva något om feminism, allt för att stärka oddsen för att komma in på "Sveriges största kvällstidning". </p><p></p><p>Jag kan tänka mig att skriva för Freeride är lite som att arbeta för TT, man levererar nyhetsartiklar med målet att inte tycka något. Måste vara jobbigt för det journalistiska egot att aldrig få hamna i fokus.</p><p></p><p>Men jag som Freerideläsare vill ALDRIG läsa en krönika om era politiska åsikter! Det hör inte till på en sida som ska handla om skidåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1183221, member: 45125"] Mitt förslag är att Freeride skapar en egen ledarsida i Aftonbladet. Typ som Wendela fast för skidåkning. Förslag på ämnen; -Det finns tydliga strukturer i skidbacken, där män oftast kör fortare och tuffare. Varför inte kvotera in en kvinna i varannan knapplift för att få ner skadorna och skapa tryggare skidbackar? -Varför har män mindre fluff i sina pjäxor? Det må vara sjukt hippt på journalistutbildningen att skriva något om feminism, allt för att stärka oddsen för att komma in på "Sveriges största kvällstidning". Jag kan tänka mig att skriva för Freeride är lite som att arbeta för TT, man levererar nyhetsartiklar med målet att inte tycka något. Måste vara jobbigt för det journalistiska egot att aldrig få hamna i fokus. Men jag som Freerideläsare vill ALDRIG läsa en krönika om era politiska åsikter! Det hör inte till på en sida som ska handla om skidåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ingen nämnd ingen glömd - diskrimineras tjejer av skidbranschen?
Tillbaka
Topp