Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Internationella Skidförbundet öppna för att välkomna Ryssland in i skidsporten igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="9simpen" data-source="post: 1314647" data-attributes="member: 161791"><p>Nej, skillnaden på inbillad demokrati och diktatur är minimal vad jag kan se. Folkmord är ok om man är en demokrati(läs Israel)? Man kan då även hitta på anledningar att invadera andra länder och kriga så mycket man vill(Läs USA/NATO)?</p><p></p><p>Känner du själv hur mycket du får vara med och bestämma? Jag gör det då inte. Allt för utstickande åsikter får inte ens yttras.</p><p></p><p>Jag tror däremot att du är inne på något där du nämner Globala. Där tror jag det bestäms mkt helt över huvudena på oss. Men jag påstår mig inte veta det. Eller jo. Att EU, FN, WHO, NATO gör det är ju inte ens hemligt så det vet jag ju. SLAO bestämmer också en hel del dumma grejjer. Likaså SKR. Kommunal. För att inte tala om rektorn på skolan mina barn går.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="9simpen, post: 1314647, member: 161791"] Nej, skillnaden på inbillad demokrati och diktatur är minimal vad jag kan se. Folkmord är ok om man är en demokrati(läs Israel)? Man kan då även hitta på anledningar att invadera andra länder och kriga så mycket man vill(Läs USA/NATO)? Känner du själv hur mycket du får vara med och bestämma? Jag gör det då inte. Allt för utstickande åsikter får inte ens yttras. Jag tror däremot att du är inne på något där du nämner Globala. Där tror jag det bestäms mkt helt över huvudena på oss. Men jag påstår mig inte veta det. Eller jo. Att EU, FN, WHO, NATO gör det är ju inte ens hemligt så det vet jag ju. SLAO bestämmer också en hel del dumma grejjer. Likaså SKR. Kommunal. För att inte tala om rektorn på skolan mina barn går. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Internationella Skidförbundet öppna för att välkomna Ryssland in i skidsporten igen
Tillbaka
Topp