Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Internationella Skidförbundet öppna för att välkomna Ryssland in i skidsporten igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1314666" data-attributes="member: 176798"><p>Jag tycker att Israel också borde få sanktioner/förbjudas att delta i tävlingar. Det kan man ju såklart ha olika åsikter om. Men oavsett så tycker jag inte det faktum att Israel är med är ett skäl till att Ryssland ska få vara det. Ser det hellre som positivt att åtminstone Ryssland är avstängda och det är ett tecken på att det faktiskt finns någon typ av gräns. Sen borde den förflyttas men ändå bättre än inget.</p><p></p><p>När det gäller diktaturer och mänskliga rättigheter håller jag med om att mer borde göras och svår gräns att dra. Just nu verkar väl bedömningen vara inrikespolitik kontra utrikespolitik ungefär. Men att ge stora evenemang till länder som</p><p>Qatar, saudi etc är ju hål i huvudet. Snacket om att påverka på plats har ju visat sig vara bara snack (såklart).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1314666, member: 176798"] Jag tycker att Israel också borde få sanktioner/förbjudas att delta i tävlingar. Det kan man ju såklart ha olika åsikter om. Men oavsett så tycker jag inte det faktum att Israel är med är ett skäl till att Ryssland ska få vara det. Ser det hellre som positivt att åtminstone Ryssland är avstängda och det är ett tecken på att det faktiskt finns någon typ av gräns. Sen borde den förflyttas men ändå bättre än inget. När det gäller diktaturer och mänskliga rättigheter håller jag med om att mer borde göras och svår gräns att dra. Just nu verkar väl bedömningen vara inrikespolitik kontra utrikespolitik ungefär. Men att ge stora evenemang till länder som Qatar, saudi etc är ju hål i huvudet. Snacket om att påverka på plats har ju visat sig vara bara snack (såklart). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Internationella Skidförbundet öppna för att välkomna Ryssland in i skidsporten igen
Tillbaka
Topp