Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ja-POW: Den stora Japanguiden - Del 1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1189413" data-attributes="member: 48303"><p>Nej jag har inte vart där, men de jag gjorde säsong med på hokkaido var där året innan och det lät riktigt dyrt i hakuba kontra niseko om man räknar på en säsong/månad. Lifkorten var kanske bara på nån ort som var dyr då. Sen vet jag inte men känns som japan är dyrare ju längre söderut och ju närmare storstäderna man kommer, rätta mig om ja har fel! </p><p></p><p>Jag måste nog utveckla mig här, lite otydligt vad jag menar verkar det som.</p><p>Det jag vill komma fram till är att jag personligen skulle föredra hakuba (utan att ens vart där) framför hokkaido eftersom jag tycker terrängen på hokkaido var enformig och tråkig , men sen kommer inte återvända till japan över huvudtaget eftersom de inte uppfyller det jag vill få ut av en skidort, då åker jag mycket hellre till kanada eller alperna. Men om jag skulle åka till Japan åker jag dit för att jag vill ha världens djupaste puder och bästa möjliga snö och den finns på hokkaido sägs det iaf? vill ja ha bra terräng åker jag inte till japan " vette fan hur ja ska formulera mig men ni kanske förstår ändå?</p><p>snälla freeriders, jag säger inte att jag har rätt på något sätt, det här är hur jag tycker, jag vill inte heller utnämna vilket ställe som är bäst eftersom det är från person till person</p><p> [USER=41325]@R00bert[/USER], alla åker olika. Så kom inte med kommentarer som att jag vet bäst, att jag rekommenderar osv. För ja vet fan inte mycket alls, gå inte efter mina råd haha. det här är som sagt bara hur jag tänker kring JAPOW, fred ut! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1189413, member: 48303"] Nej jag har inte vart där, men de jag gjorde säsong med på hokkaido var där året innan och det lät riktigt dyrt i hakuba kontra niseko om man räknar på en säsong/månad. Lifkorten var kanske bara på nån ort som var dyr då. Sen vet jag inte men känns som japan är dyrare ju längre söderut och ju närmare storstäderna man kommer, rätta mig om ja har fel! Jag måste nog utveckla mig här, lite otydligt vad jag menar verkar det som. Det jag vill komma fram till är att jag personligen skulle föredra hakuba (utan att ens vart där) framför hokkaido eftersom jag tycker terrängen på hokkaido var enformig och tråkig , men sen kommer inte återvända till japan över huvudtaget eftersom de inte uppfyller det jag vill få ut av en skidort, då åker jag mycket hellre till kanada eller alperna. Men om jag skulle åka till Japan åker jag dit för att jag vill ha världens djupaste puder och bästa möjliga snö och den finns på hokkaido sägs det iaf? vill ja ha bra terräng åker jag inte till japan " vette fan hur ja ska formulera mig men ni kanske förstår ändå? snälla freeriders, jag säger inte att jag har rätt på något sätt, det här är hur jag tycker, jag vill inte heller utnämna vilket ställe som är bäst eftersom det är från person till person [USER=41325]@R00bert[/USER], alla åker olika. Så kom inte med kommentarer som att jag vet bäst, att jag rekommenderar osv. För ja vet fan inte mycket alls, gå inte efter mina råd haha. det här är som sagt bara hur jag tänker kring JAPOW, fred ut! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ja-POW: Den stora Japanguiden - Del 1
Tillbaka
Topp