Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Wester vann Freestyle.ch
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spacepope" data-source="post: 1158658" data-attributes="member: 49007"><p>Igår 16:01 Av: jonathan-o </p><p>Idag 09:13 Av: Jekub</p><p>PK var så jävla värd att vinna, han drar ju fan dubbelcorkar med steeze! </p><p></p><p>kan du sluta käfta eller? jacob var en mycket värd vinnare. Han gjorde det tekniskt svåraste tricket med stil, stompade det och höll grabben länge. </p><p></p><p>hmm, jag vet inte om dubbelcork 12 eller dj flip är svårast men pk tog muten längst ut på nosen och stompade landningen jääävligt bra så jag tycker att PK var värd att vinna, och vad spelar det för roll för dig. Jag får väl tycka som jag vill eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spacepope, post: 1158658, member: 49007"] Igår 16:01 Av: jonathan-o Idag 09:13 Av: Jekub PK var så jävla värd att vinna, han drar ju fan dubbelcorkar med steeze! kan du sluta käfta eller? jacob var en mycket värd vinnare. Han gjorde det tekniskt svåraste tricket med stil, stompade det och höll grabben länge. hmm, jag vet inte om dubbelcork 12 eller dj flip är svårast men pk tog muten längst ut på nosen och stompade landningen jääävligt bra så jag tycker att PK var värd att vinna, och vad spelar det för roll för dig. Jag får väl tycka som jag vill eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Wester vann Freestyle.ch
Tillbaka
Topp