Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jon om Freestyle.ch
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 1165380" data-attributes="member: 77495"><p>Alex08boo jag förstår hur du tänker från fattig till rik, från skidåkare till party elit. Men Jon måste få gör som han vill utan alla skall klaga, låt han få vara skidåkningens Steve McQueen. Han åker bra tjänar flis och kan få alla brudar sturplan loves him. Jag tror inte Jon har så mycket tid att hänga på Stureplan o vill man bli framgångsrik så är bra tips att undvika Sturplan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 1165380, member: 77495"] Alex08boo jag förstår hur du tänker från fattig till rik, från skidåkare till party elit. Men Jon måste få gör som han vill utan alla skall klaga, låt han få vara skidåkningens Steve McQueen. Han åker bra tjänar flis och kan få alla brudar sturplan loves him. Jag tror inte Jon har så mycket tid att hänga på Stureplan o vill man bli framgångsrik så är bra tips att undvika Sturplan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jon om Freestyle.ch
Tillbaka
Topp