Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Klimatlandslaget – fossilfritt liv är ett lagarbete
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 1192226" data-attributes="member: 53905"><p>"(Som en bonus kunde ju vattenfall sänka våra elpriser för de insparade sponsorpengarna)" </p><p>Du verkar veta hur elmarknaden funkar.</p><p></p><p>Man får bara hoppas att du lever som du kommenterar. För isf har många mycket att lära av dig. Hoppas även att ditt resonemang gäller alla sporter där det flygs. Alltså Fotboll, Hockey mfl. </p><p></p><p>För mig är idrotten en stor del av världens välmående och något jag tycker att vi absolut inte borde sluta med. Men tänka om klimatmässigt är absolut ingen dum ide men inget man gör över en natt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 1192226, member: 53905"] "(Som en bonus kunde ju vattenfall sänka våra elpriser för de insparade sponsorpengarna)" Du verkar veta hur elmarknaden funkar. Man får bara hoppas att du lever som du kommenterar. För isf har många mycket att lära av dig. Hoppas även att ditt resonemang gäller alla sporter där det flygs. Alltså Fotboll, Hockey mfl. För mig är idrotten en stor del av världens välmående och något jag tycker att vi absolut inte borde sluta med. Men tänka om klimatmässigt är absolut ingen dum ide men inget man gör över en natt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Klimatlandslaget – fossilfritt liv är ett lagarbete
Tillbaka
Topp