Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Knapplift för fem – Roca Jack i Portillo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1191414" data-attributes="member: 64225"><p>Det må vara en intressant utmaning på skidor men på snowboard är det en ren skräckupplevelse. Liftvakten har en tendens att köra liften på maxhastighet. Ramlar du och fastnar så kommer inte liften att stannas utan du får snällt släpa med hela vägen upp, tro mig jag testade. Kan tilläggas att pistörerna inte direkt sliter ihjäl sig för att hålla liftbanan jämn och fri från gropar heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1191414, member: 64225"] Det må vara en intressant utmaning på skidor men på snowboard är det en ren skräckupplevelse. Liftvakten har en tendens att köra liften på maxhastighet. Ramlar du och fastnar så kommer inte liften att stannas utan du får snällt släpa med hela vägen upp, tro mig jag testade. Kan tilläggas att pistörerna inte direkt sliter ihjäl sig för att hålla liftbanan jämn och fri från gropar heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Knapplift för fem – Roca Jack i Portillo
Tillbaka
Topp