Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Köp din egna skidort - puderparadiset utanför Åre fortfarande till salu
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1291249" data-attributes="member: 13861"><p>Var i Huså och åkte för några år sedan och visade upp mitt SLAO--kort som ger gratis åkning på alla anslutna anläggningar. Göran i kassan (och den förra ägaren av stället) tittade lite slött på det och konstaterade bara "jag är inte med i SLAO, det är för dyrt." Jag betalade ett par hundra för ett dagskort men fick inget fysiskt kort. "Jag vet ju att ni betalt."</p><p></p><p>Lunchen på Djupa gruvans krog förgylldes av att den äldre mannen i kassan suckade av stress så fort det kom någon som ville handla av honom. Sedan stod han och viftade med Izettle-dosan i luften för att hitta spår av mobiltäckning bara för att sucka djupt och upprepa proceduren med nästa kund.</p><p></p><p>Knappliften är snabb som satan och rycker rejält i bäckenet när den går över krönet halvvägs upp. Dessutom är den både vindsäker och skapligt enkel i drift.</p><p></p><p>Helt perfekt egentligen. I dagens allt mer gentrifierade och slätstrukna skidvärld är det uppfriskande med skidanläggningar som bara handlar om glädjen i att åka skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1291249, member: 13861"] Var i Huså och åkte för några år sedan och visade upp mitt SLAO--kort som ger gratis åkning på alla anslutna anläggningar. Göran i kassan (och den förra ägaren av stället) tittade lite slött på det och konstaterade bara "jag är inte med i SLAO, det är för dyrt." Jag betalade ett par hundra för ett dagskort men fick inget fysiskt kort. "Jag vet ju att ni betalt." Lunchen på Djupa gruvans krog förgylldes av att den äldre mannen i kassan suckade av stress så fort det kom någon som ville handla av honom. Sedan stod han och viftade med Izettle-dosan i luften för att hitta spår av mobiltäckning bara för att sucka djupt och upprepa proceduren med nästa kund. Knappliften är snabb som satan och rycker rejält i bäckenet när den går över krönet halvvägs upp. Dessutom är den både vindsäker och skapligt enkel i drift. Helt perfekt egentligen. I dagens allt mer gentrifierade och slätstrukna skidvärld är det uppfriskande med skidanläggningar som bara handlar om glädjen i att åka skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Köp din egna skidort - puderparadiset utanför Åre fortfarande till salu
Tillbaka
Topp