Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Köpguide: Topptursutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1192247" data-attributes="member: 12152"><p>Kort och koncis bra guide. Att slänga cheat-sheetsen däremot kan vara dumt om det är nytt klister. Jag gjorde precis så och la ett par dagsnya hudar klister mot klister för några år sedan. Tricks eller ej för att få isär hudarna så gick det inte den gången i alla fall. Det slutade med att stora bitar av huden lossnade och satt kvar i klistret när jag väl drog isär dom med så mycket kraft jag kunder förmå att frambringa. Turen gick att genomföra ändå med hjälp av en Leatherman och silvertejp, men hudarna såg inte roliga ut. Inget garantiärende heller eftersom det tydligt stod i instruktionen att man aldrig fick lägga klister mot klister utan mellanlägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1192247, member: 12152"] Kort och koncis bra guide. Att slänga cheat-sheetsen däremot kan vara dumt om det är nytt klister. Jag gjorde precis så och la ett par dagsnya hudar klister mot klister för några år sedan. Tricks eller ej för att få isär hudarna så gick det inte den gången i alla fall. Det slutade med att stora bitar av huden lossnade och satt kvar i klistret när jag väl drog isär dom med så mycket kraft jag kunder förmå att frambringa. Turen gick att genomföra ändå med hjälp av en Leatherman och silvertejp, men hudarna såg inte roliga ut. Inget garantiärende heller eftersom det tydligt stod i instruktionen att man aldrig fick lägga klister mot klister utan mellanlägg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Köpguide: Topptursutrustning
Tillbaka
Topp