Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Hur kommer det gå för skidfilmen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="androj" data-source="post: 1180913" data-attributes="member: 32995"><p>Tror inte att det kommer bli till det sämre, idag håller ju "amatörfilmer" så som tidigare nämnt Winter projekt men även Chaoz, TFJ-gänget och Ante Olofsson mm. i princip samma klass som de professionella filmerna (Om inte bättre!) och jag tror inte det kommer att gå till det sämre när bra kameror kommer sjunka i pris osv. </p><p></p><p>Dessutom tror jag att kulturen med skidfilmern är så pass stark hos åkarkretsen, väldigt många har inte ett så stort intresse för tävlingar både proffs och amatörer. Det känns snarare som folk som typ känner till Jon och inte är så insatta i sporten i övrigt kommer att vara den huvudsakliga målgruppen för OS. Om man dessutom jämför med snowboard, skate och surfså har de överlevt bra och jag tror ändå att det är den typen av människor som är intresserade idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="androj, post: 1180913, member: 32995"] Tror inte att det kommer bli till det sämre, idag håller ju "amatörfilmer" så som tidigare nämnt Winter projekt men även Chaoz, TFJ-gänget och Ante Olofsson mm. i princip samma klass som de professionella filmerna (Om inte bättre!) och jag tror inte det kommer att gå till det sämre när bra kameror kommer sjunka i pris osv. Dessutom tror jag att kulturen med skidfilmern är så pass stark hos åkarkretsen, väldigt många har inte ett så stort intresse för tävlingar både proffs och amatörer. Det känns snarare som folk som typ känner till Jon och inte är så insatta i sporten i övrigt kommer att vara den huvudsakliga målgruppen för OS. Om man dessutom jämför med snowboard, skate och surfså har de överlevt bra och jag tror ändå att det är den typen av människor som är intresserade idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Hur kommer det gå för skidfilmen?
Tillbaka
Topp