Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Hur slår reklamförbudet mot slopestyleåkarna i OS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shonten" data-source="post: 1182352" data-attributes="member: 57795"><p>Känns mer intresant att se hur dessa atleter ser ut utan dekaltrimmning och feta logos. </p><p></p><p>Under IOK så är det oftast bara en begränsad yta på var del av utrustningen där tillverkarens logo får sitta. en liten logga per plagg brukar det vara på den mesta utrustning förutom skidor. </p><p></p><p>Vi får alltså se cleana utövare utan stora R, tjurar eller gröna M på hjälmarna. </p><p></p><p>Sedan så kan jag tänka mig att utövarna ändå premieras av sina sponsorer om de kvalat in till OS och får bra betalt, oavsett om de dyker upp på bild under själva tävlingarna. </p><p></p><p>Varje förbund ser till så att man har rätt kläder på sig och reglerar reklamen så. Sedan så är det bara för de tävlande att tänka sig för med sina #tags under perioden (vilket säkert hinner justeras innan OS)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shonten, post: 1182352, member: 57795"] Känns mer intresant att se hur dessa atleter ser ut utan dekaltrimmning och feta logos. Under IOK så är det oftast bara en begränsad yta på var del av utrustningen där tillverkarens logo får sitta. en liten logga per plagg brukar det vara på den mesta utrustning förutom skidor. Vi får alltså se cleana utövare utan stora R, tjurar eller gröna M på hjälmarna. Sedan så kan jag tänka mig att utövarna ändå premieras av sina sponsorer om de kvalat in till OS och får bra betalt, oavsett om de dyker upp på bild under själva tävlingarna. Varje förbund ser till så att man har rätt kläder på sig och reglerar reklamen så. Sedan så är det bara för de tävlande att tänka sig för med sina #tags under perioden (vilket säkert hinner justeras innan OS) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Hur slår reklamförbudet mot slopestyleåkarna i OS
Tillbaka
Topp