Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: I väntan på vintern
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 1181240" data-attributes="member: 116768"><p>För mig försvinner aldrig skidsuget helt. Än i alla fall! Efter sista skidresan nån gång i april är man inte lika sugen att varje dag åka till den lokala lite sunkigare backen, men ändå vill man alltid dit! Sen när säsongen helt är över har jag som ändå en lättad känsla, det var en bra säsong och jag är nöjd med det jag har hunnit med. Det känns bra helt enkelt! Men sen när snön är borta och studsmattan plockas fram kommer man på nya trick man vill testa till nästa säsong och skiduget blir starkt igen. Och så blir det den där jävla långa väntan igen. Tur att det finns saker att roa sig med på sommaren då också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 1181240, member: 116768"] För mig försvinner aldrig skidsuget helt. Än i alla fall! Efter sista skidresan nån gång i april är man inte lika sugen att varje dag åka till den lokala lite sunkigare backen, men ändå vill man alltid dit! Sen när säsongen helt är över har jag som ändå en lättad känsla, det var en bra säsong och jag är nöjd med det jag har hunnit med. Det känns bra helt enkelt! Men sen när snön är borta och studsmattan plockas fram kommer man på nya trick man vill testa till nästa säsong och skiduget blir starkt igen. Och så blir det den där jävla långa väntan igen. Tur att det finns saker att roa sig med på sommaren då också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: I väntan på vintern
Tillbaka
Topp