Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Jons tid är nu
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Moden" data-source="post: 1180555" data-attributes="member: 33964"><p>Bra skrivet och mycket sant! Det är inte bara vad som utförs med ett par skidor under fötterna. Jag tror att det här är ett bra och viktigt fenomen för skidåkningen. Ju mer stjärnorna kan sprida sporten utanför vår lilla bubbla desto mer får allmänheten upp ögonen för vad vi håller på med. Det kommer i sin tur ge fler utövare och större marknader för leverantörerna som kan pumpa in mer pengar på sponsring och hjälpa fram yngre förmågor. Jag tror att vi vanliga dödliga skidåkare kan se fram emot större sortiment och mer satsningar i de lokala skidbutikerna som en följd av detta. Det tycker jag är positivt! Plus att vi kanske kan få se mer gäster och entusiaster i våra lokala backar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Moden, post: 1180555, member: 33964"] Bra skrivet och mycket sant! Det är inte bara vad som utförs med ett par skidor under fötterna. Jag tror att det här är ett bra och viktigt fenomen för skidåkningen. Ju mer stjärnorna kan sprida sporten utanför vår lilla bubbla desto mer får allmänheten upp ögonen för vad vi håller på med. Det kommer i sin tur ge fler utövare och större marknader för leverantörerna som kan pumpa in mer pengar på sponsring och hjälpa fram yngre förmågor. Jag tror att vi vanliga dödliga skidåkare kan se fram emot större sortiment och mer satsningar i de lokala skidbutikerna som en följd av detta. Det tycker jag är positivt! Plus att vi kanske kan få se mer gäster och entusiaster i våra lokala backar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Jons tid är nu
Tillbaka
Topp