Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Landslagsåkare? Tänk på vad du skriver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidjohanssooon" data-source="post: 1182468" data-attributes="member: 127674"><p>ja, kevin kanske har skrivit och lagt upp lite väl onödiga saker, men som jag känner så tycker jag de är lite väl löjligt eftersom jag tar de som ett skämt, och jag tycker inte de är "kvinno förnedrande" när tjejer själv skickar bilder på sin rumpa o skriver "KB" och skickar till kevin som han lägger ut på sin instagram.¨</p><p></p><p>Men de är väldigt många glömmer att media gör det värre, skriver de så att de låter mkt värre än va de är osv, och de tror jag är anledningen till varför junkyard har sagt upp kontraktet med Kevin för att junkyard har varit rädda för att media skriver som dom skriver..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidjohanssooon, post: 1182468, member: 127674"] ja, kevin kanske har skrivit och lagt upp lite väl onödiga saker, men som jag känner så tycker jag de är lite väl löjligt eftersom jag tar de som ett skämt, och jag tycker inte de är "kvinno förnedrande" när tjejer själv skickar bilder på sin rumpa o skriver "KB" och skickar till kevin som han lägger ut på sin instagram.¨ Men de är väldigt många glömmer att media gör det värre, skriver de så att de låter mkt värre än va de är osv, och de tror jag är anledningen till varför junkyard har sagt upp kontraktet med Kevin för att junkyard har varit rädda för att media skriver som dom skriver.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Landslagsåkare? Tänk på vad du skriver!
Tillbaka
Topp