Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Landslagsåkare? Tänk på vad du skriver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiclasMagnusson" data-source="post: 1182501" data-attributes="member: 71529"><p>Du man ju fråga Kevin själv om han medvetet brutit mot överenskommelser. Men du måste ju erkänna själv att detta är en totalt meningslös skitsak som journalisterna blåst upp till världens rabalder. Som jag sa tidigare. Hade inte journalisterna blåst upp ballongen så hade heller inte ballongen spruckit. Jag förstår att Kevin blir förbannad när journalisterna gick med personangrepp och anklagade honom för att vara kvinnohatare. Det är ju naturligtvis allas här inne högsta dröm att bli publicerad som det inför hela svenska folket när man själv vet att det inte är sant. Alla här inne hade förmodligen mått skitbra av det. Eller har jag helt fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiclasMagnusson, post: 1182501, member: 71529"] Du man ju fråga Kevin själv om han medvetet brutit mot överenskommelser. Men du måste ju erkänna själv att detta är en totalt meningslös skitsak som journalisterna blåst upp till världens rabalder. Som jag sa tidigare. Hade inte journalisterna blåst upp ballongen så hade heller inte ballongen spruckit. Jag förstår att Kevin blir förbannad när journalisterna gick med personangrepp och anklagade honom för att vara kvinnohatare. Det är ju naturligtvis allas här inne högsta dröm att bli publicerad som det inför hela svenska folket när man själv vet att det inte är sant. Alla här inne hade förmodligen mått skitbra av det. Eller har jag helt fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Landslagsåkare? Tänk på vad du skriver!
Tillbaka
Topp