Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: OS kanske borde gå i barndom?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 1184993" data-attributes="member: 68190"><p>Nej. Det här var inte en bra krönika. Krönikören är bara ännu en nyttig idiot som gör politik av idrott och fokuserar mer på den politiska ledningen i arrangörslandet, än på idrottandet. Bara en sådan sak som att önska det ryska folket illa får åtminstone mig att må dåligt. Vad har en vanlig ryss gjort för att krönikören ska önska denne illa?</p><p></p><p>Jag blir besviken på Freerides redaktör, som släpper igenom sådant här skräp och fäster det på förstasidan. När slutade Freeride att vara en sida för oss som älskar skid- och brädåkning och blev en politiskt vinklad hemsida? Vart är krönikan om hur en hel värld skrek ut att Sverige blev bestulna på en brons-medalj i herrarnas Snowboard? Krönikan om den chock som uppstod när Shaun White inte ens lyckades att ta medalj i halfpipe? Varför finns det inga artiklar om våra puckelåkare eller ett av våra absolut största medaljhopp i damernas Ski-X?</p><p></p><p>Nej. Skärpning på er. Sluta göra politik av idrott och fokusera istället på våra fantastiska skid- och brädåkare som är på plats i Sotij och levererar högklassig underhållning. Jag kanske bara talar för mig själv, men på Freeride vill jag läsa om skid- och brädåkning. Politiskt trams kan jag läsa på andra platser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 1184993, member: 68190"] Nej. Det här var inte en bra krönika. Krönikören är bara ännu en nyttig idiot som gör politik av idrott och fokuserar mer på den politiska ledningen i arrangörslandet, än på idrottandet. Bara en sådan sak som att önska det ryska folket illa får åtminstone mig att må dåligt. Vad har en vanlig ryss gjort för att krönikören ska önska denne illa? Jag blir besviken på Freerides redaktör, som släpper igenom sådant här skräp och fäster det på förstasidan. När slutade Freeride att vara en sida för oss som älskar skid- och brädåkning och blev en politiskt vinklad hemsida? Vart är krönikan om hur en hel värld skrek ut att Sverige blev bestulna på en brons-medalj i herrarnas Snowboard? Krönikan om den chock som uppstod när Shaun White inte ens lyckades att ta medalj i halfpipe? Varför finns det inga artiklar om våra puckelåkare eller ett av våra absolut största medaljhopp i damernas Ski-X? Nej. Skärpning på er. Sluta göra politik av idrott och fokusera istället på våra fantastiska skid- och brädåkare som är på plats i Sotij och levererar högklassig underhållning. Jag kanske bara talar för mig själv, men på Freeride vill jag läsa om skid- och brädåkning. Politiskt trams kan jag läsa på andra platser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: OS kanske borde gå i barndom?
Tillbaka
Topp